Nu är det kallt....

Man brukar märka på djuren när det går mot vinter. Katterna sover inne och lilla hunden kryper längre och längre upp i sängen om nätterna.

Det är nog dax att sätta igång värmen nu =o)

Idag är det fredag med tre underbara timmar matte =o( Det gick förästen bra på provet, 33 av 35. MVG. Svenskan gick väl bättre än jag trodde oxå. Men läraren verkar inte kunna bestämma sig för vilket betyg jag skulle få, det står både MVG och VG+. Ska gå igenom det på tisdag så då kommer väl domen. I vilket fall så är det ett bra bra betyg så jag e nöjd.

I morgon ska jag jobba, det var länge sen nu. Sen är det kalas för Brorsdottern som fyller 2år på söndag. Men vi firar henne i morgon. Ska bli trevligt att träffa hela familjen samtidigt.

Nu ska jag försöka göra lite läxor innan skolan börjar...

börjar känna mig lite tjock nu...


fast man kan fortfarande tro att jag ätit för mycket....

Lilla prinsen på ärten =o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0