Fredagsmys

Matteprovet avklarat.... Som vanligt har jag ingen känsla för hur det gick men jag svarade på allt iaf så jag tycker jag har gjort mitt bästa...

Efter en promenad med hunden så var det dax att hämta Lillfisen och jag blev så glad när jag kom till dagis. En av fröknarna kom fram och öste beröm över honom. Han berättade hur duktig vår lilla goding är och hur bra allting går. Det som var extra roligt var att det kom helt spontant utan att jag frågade. Det är andra gången nu på kort tid som de helt utan anledning talar om hur go och duktig han är. Förra gången fick jag även höra hur artig han är och alltid tackar och plockar undan efter sig. Jag blir så stolt så jag har svårt att sluta le =o)

När vi kom hem fikade vi i lugn och ro och sen hoppade Lillfisen i badkaret. Så skönt att ha det avklarat så vi kan har fredagsmys i soffan hela kvällen sen. Det blev tacos som Lillfisen har pratat om hela veckan och film. Tingeling och Upp.

Nu är det dax för Doobidoo och jag hoppas Gubben kommer tillbaka snart från hundpromenaden.

Han börjar bli säker på att äta tacos nu =o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0