Trööööööött....

Inatt har Jonathan drömt en massa och stökat en del så jag är helt slut idag. Stackars Stefan är nog inte heller den piggaste, han fick sitta hos honom när han inte kunde somna om. Jag hoppas verkligen att det bara var konstiga drömmar som var problemet så han inte håller på att bli sjuk. Han har ju klarat sig så länge nu och jag är verkligen tacksam för det. Nu är det slutklämmen i skolan med alla nationella prov och redovisningar så jag kan verkligen inte vara hemma. Jag vet att man inte ska ta ut nått i förväg men jag blir lite orolig över hur vi löser det om han nu ska bli sjuk.

Idag är det svenska på schemat med fortsättning på litteraturhistoria. Det börjar bli lite intressantare nu när man har kommit fram till Romantiken. Det börjar närma sig nutid. Ska även jobba med min engelska där jag har MASSOR med uppgifter som ska lämnas in. Har även en bok som ska vara utläst och redovisas i morgon.... spännande. Man kan undra varför jag sitter och skriver här =o)

Ska nog ta tag i läxorna nu.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0