onsdag med härlig promenad

Idag har snön kommit.... det är inte ens december än =o)
Dagen började med matte och fortsatte sen med engelska där jag äntligen fick min bok redovisad. Sen var det hem till Helge som tycker snön är MYCKET trevligare än regnet som har varit. Så det blev promenad med  Linda och Flexa, mycket trevligt. Känner med en gång i kroppen när man har gått en runda, mår mycket bättre. Jag och Linda har sagt nu att vi måste verkligen åka in till gymet snart... om så bara för att gå lite på löpbandet. Bara vi rör på oss en stund. Det gör ju så gott både för kropp och knopp.
I morgon är det förberedelser inför prov nästan hela dagen. Först svenskan och sen matten. Provet i matten är redan på fredag och i svenskan i nästa vecka.

Jonte har varit på dagis hela veckan fastän han inte är helt piggelin. Han har ingen feber men är helt igensnorad och hostar en hel del. Men de säger på dagis att de inte märker någon större skilnad på honom så han har fått gå dit ändå. Jag vet ju att de ringer om det skulle vara något. Idag har de varit på teater och den hade tydligen varit jättebra och väldigt uppskattad av alla ungarna.. roligt när de gör lite sånt med barnen.

Nu är det strax dax för Grays Anatomi =o)

 



Kommentarer
Linda "Grannen"

Jag tackar för ännu en härlig promenad skönt o gå med ngn som går lika fort eller kanske man ska säga lika sakta som jag haha ;0) dom kanske kommer fram med syrgas till oss på gymet när vi går på deras löparband hihi ;0)

2010-11-27 @ 09:59:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0