Usch vad jag e less...

Nu har ungstackarn 39 graders feber... IGEN!!! Det börjar bli riktigt påfrestande nu. Jag tycker så synd om honom. Fast han är inte riktigt så nersatt som förra helgen, men i morgon blir det vårdcentralen. Nu får det vara nog.

Idag har solen varit framme och när Grabbens Panodil hade börjat göra verkan satte vi oss ute och åt lunch. Vi behövde verkligen frisk luft allihopa. Jag kan ju erkänna att jag är liiite sliten idag. Det var länge sen jag jobbade natt. Men det var riktigt roligt att vara bakom baren igen. Det är när man gör ett gästspel så här som man märker hur mycket man saknar det. Tyvärr var det dåligt med folk men jag hade kul ändå =o)

Våren är här!!!


Årets första utelunch


Här delas det lika...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0