stressiga dagar.. inte kul när man inte mår toppen =o(

Vilken dag... trodde man skulle ta det lugnt och ha det bra när man hade lov men det blev inte riktigt så... inte idag iaf. Har varit på VC och kollat upp hals och öron men det var "bara" virus så jag slapp penicillin. Varit feberfri hela dagen så jag hoppas det är på rätt håll nu.
Katt och Hund har blivit vaccinerade och veterinären hittade något konstigt med Kisens tand så den måste dras ut, vet inte riktigt vad jag ska sälja för att få råd med det. Stackars Katt, han förmodligen tandvärk. Men dom var såååå duktiga. Jag fick höra att jag hade världens snällaste katt =o) Min snälla Mamma var oxå me och hjälpte mej att ta hunden och som jag fattade så giclk det jättebra med honom oxå. Jag kände mej väldigt stressad och ofokuserad när vi var där för jag hade tid att passa på Grabbens dagis där det var Påskpyssel idag =o) Jättemysigt med äggmålning, göra påskkort och påskris, kokt korv och fika. Och så kan man ju passa på att gå runt och titta på allt kul ungarna har gjort som sitter på väggarna.
Jag och Grabben var inte hemma förrän klockan var över fem så middagen blev sen och promenaden med hunden blev sen så vi fick hoppa badet ikväll... men men, en riktigt mysig eftermiddag/kväll blev det ändå med mycket bus. Fast jag kommer nog inte få det lätt att få upp Lillfisen i morgon bitti =o)

så fint det blev




fast det var roligare att leka med bästisen (han i grön tröja)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0