Onsdag...

Idag är det skolböckerna som gäller hela dagen, Gubben ska in till jobbet ikväll oxå så det blir gott om tid till mina ekvationer =o) Det är nästan så att man saknar skolan när man är ledig, det känns faktist riktigt bra. Denna gången är det roligt även om det är slitsamt. Jag går för att jag vill och för att jag har ett mål. Jag ska bli någon, någon med en titel. Jag ska kunna jobba med något jag är utbildad till. Ja, det är min plan iaf. Sen får man ju se hur vägen dit blir. Saker kan ju hända och komma ivägen. Men jag är nöjd med att ha en plan och förr eller senare ska jag slutföra den oxå.

Igår sken solen och det var riktigt varm och skönt ute. Det resulterade i att jag städade altanen och satte dit bord och stolar så nu kan man sitta och äta ute när plusgraderna är trivsamma. Hunden invigde möblerna och sen kom lilla mamma och gjorde mej sällskap med premiärfika =o)

Fler vårtecken



mysigt att sitta inne ute



Grabbarna fick ta en snabb josfika när dom kom hem



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0