Sol!!!!

Idag har solen varit framme... i flera timmar dessutom!! Helt fantastiskt vilken energi det ger. Humöret sprudlar och livsgnistan tänds med hopp om våren. Helt ljuvligt. Har gått en lång runda med Grannen och hundarna, så mysigt. O varmt blev det oxå, hade alldeles för mycket kläder på mej.

Denna veckan har jag lov, känns både bra och lite jobbigt. Jag är helt vilsen om vilken dag det är och Grabben är inte på dagis lika mycket som annars vilket resulterar i störda rutiner. Visst, vi har haft jättemtsigt hemma och jag älskar att umgås med min son.....MEN, sömnen är det första som rubbas och nätterna blir en "pain in the ass" när han inte får göra av med all den överskottsenergin som han gör av med på dagis. Från början hade jag tänkt att inte lämna honom alls denna veckan eftersom jag ändå är ledig men satte iaf 15 timmar för att komma ifatt mej med engelskan.... o tur var väl det, annars hade han nog klättrat på väggarna =0)

I söndags var jag, Gubben och Grannarna på bio i Bromölla... Avatar. Den visades i 3D och det var riktigt häftigt. Lite trist att vi satt längst fram för jag kännde att jag hade dålig överblick på hela skärmen men det var ändå riktigt bra. Jag längtar till första biobesöket med Grabben. Det ska bli så kul att se hans min när han får se den "stora TV:n"



Här byggs det snögubbe och lykta (glasögonen är hans eget påfynd för att slippa snö i ögonen)





o här är resultatet... fick ju vänta tills det började mörkna med att tända ljusen





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0