Snart sportlov!!!!

Ah vad skönt att denna vecka snart är avklarad. Matteprovet jag gjorde i måndags fick jag tillbaka idag... MVG =) endast ett litet ynka fel!!!!! Jag är jättenöjd. Svenskaprovet får jag vänta på tills efter lovet och det är väl tur det. Har jag inte gjort bra ifrån mej där hade jag inte kunnat glädjas åt matten. Så ikväll blir det ett glas segervin ;)
Lillplutten har varit på dagis både igår och idag men jag tycker inte det känns bra, han hostar och ögonen rinner. Får se om vi kanske stannar hemma i morgon, fast sammtidigt är det sista dagen inför lovet och han tycker ju det är så roligt att vara där. Igår när jag hämtade honom såg han inte ett dugg sjuk ut, det lyste om honom. Hm, ja, får väl se.
Det är jobbigt att brottas med samvetet, är han sjuk ska han ju inte vara på dagis... inte bara för sin egen skull utan givetvis för de andra barnens skull oxå.
Ikväll blir det träning med grannen. Han varit lite dåligt med träning denna veckan eftersom allt har varit lite upponer med sjukdommar och prov. Men nu är det dax igen. Har ganska nyligen börjat träna på gym, vilket jag inte har gjort på många år. Har ju haft egen häst ganska länge och då behöver man inte gå på gym det vill jag lova =) Men så sålde jag honom innan jul och då måste jag ha något annat som får mej att röra på mej. Gymmet är bra på så vis att jag kan bestämma själv när jag ska träna medans hästen MÅSTE bli omhändertagen varje dag i ur och skur. Och när man blir förälder är det svårt att hinnan vara på alla ställen samtidigt. Jag försökte iaf i 2år innan jag hade övertalat mej själv till att sälja. Plus att världen tillfälle dök upp och min lilla pålle har det nu hur bra som hels hos människor jag tycker om och kan hälsa på när jag vill... TOPPEN! Hihi.. nu lät jag som hollywoodfrun som gör reklam för MAX....TOPPEN.

Fd min lilla goa häst

 

en riktig ögontjänare



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0