inte kul med sjuka barn

vad svårt det är när ens barn blir sjuk, jag kan inte bara föreställa mej hur det är för föräldrar vars barn har en sjukdom som kräver ständig behandling och sjukhusbesök. Man blir ju så maktlös. Det skär i mej att jag inte kan ta bort det onda och obehagliga. Nu gäller det ju inte några allvarliga grejer med min lilla goding men det e nog så svårt ändå... trots detta kom jag ändå iväg till skolan idag för att skriva prov i matte, gubben fick köra hem en stund från jobbet. Jag är glad att jag har honom att dela min vardag med, han stöttar mej verkligen i mitt skolarbete. O tur är det för har jag nu satt mej i skolbänken igen för att bli något, och dessutom dragit på mej skulder, så måste jag satsa helhjärtat på att klara av det. Och det kändes ganska bra idag trots sömnbrist och den gnagande oron för grabben =)

lite bilder på MITT livs mening



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0