V 27

I denna vecka väger "Smulan" ca 1kg... Växer så det knakar!! Och det märks att utrymmet blir trängre för den för alla rörelser är väldigt tydliga nu. Det stökas både långt ner och högt upp... oftast samtidigt =o)

Igår hade jag och Stefan variit gifta i 1 månad. Det känns fortfarande konstigt att skriva mitt namn. Fru Zandra Grothe...

Helgen har varit bra. Stefan är fortfarande inte ok och Jontes magen vill inte vara med men annars har det varit bra. I lördags var jag och Stefan i Kalmar och julhandlade. Mycket trevligt. Jonte hade Mormordag och de två hade bara myst hela dagen. Våra fantastiska grannar kom och hämtade Helge när de ändå skulle gå med Flexa så han fick kompissällskap på sin runda. Vi blev inte klara med julkappshandlen men en god bit på vägen. Känns skönt att vara ute i hyfsad tid för en gångs skull.
I fredags Hjälpte Linda mig att fota Jonte och Helge för att jag sen ska kunna göra julkort. Har inte sett hur de blev än men hoppas på att kunna få dem under dagen så jag kan beställa korten. Ska även beställa bröllopsfoto. Köpte ramar på IKEA =o) Vi hann även busa i snön och fika i fredags.. Trevligt!! Linda och Johan bjöd på sina hembakade lussemuffins, jättegoda!

Igår vände vi på Jontes bilstol i volvon. Det var så attans trångt för han ben nu och han har det jättejobbigt när vi ska någon längre stans. O han verkade trivas med det =o)

Nej, nu ska jag försöka ta tag i dagen och faktiskt få någonting gjort!! =o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0