Uppesittarkvällen....

Ja, då var det snart Julafton... o allt är klart förutom städningen. Suck! Får ta det i morgon bitti =o) Jag vet att ingen dömmer mig om det ligger lite skit i hörnen men JAG vill att här ska vara fint.

Idag har jag och Jonte varit och fikat hos min lilla Mamma. Stefan slutade tidigt idag så han var hemma när vi om tillbaka. Så de två gjorde peppakakshus medans jag bakade mera lussebullar.


Sååååå fint =o)

Jag och Jonathan har även bakat pepparkakor och gjort kola nu när vi har varit lediga. Man kan ju inte bara slappa och ta det lugnt.. hihi.

Det hade pysslats på dagis oxå nu innan Jul och han fick med sig en jättefin ljusstake hem i tisdags.


Meningen var att han skulle varit på dagis idag oxå men hade då blivit ensamt barn på sin avdelning så jag tyckte det var ganska onödingt när jag ändå är hemma.

Nu ska det bli pizza och lite städning innan sängen...

GOD JUL!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0