Fredagsmys



Gosigt.... =o)

Nu har jag gjort mitt vad det gäller skolan, känns bra!! Nästa vecka har jag bara betygsamtal i engelska... that´s it!!

Fick mitt betyg i matte idag. Som jag trodde så gick det inte toppen på det nationella provet. Jag kunde verkligen inte tänka ordentligt. Jag hade jättebra poäng men hade inte satt en enda MVG-kvalitet. Därimot hade jag bäst poäng i klassen 37/42. Men jag fick mitt MVG i slutbetyg ändå. Min lärare tittade på vad jag hade gjort under terminen och jag var den enda i klassen som hade starka MVG på alla prov och inlämningar, så hon tyckte ändå att jag förtjänade mitt betyg. Vi var ganska överens om att omständigheterna oxå spelade in. Dunderfökyld och sömnbrist är väl inte det ultimata inför prov. Bra att ha nått att skylla på ;o)

Så två VG och två MVG än så länge.. ska bli intressant och se hur det blir i engelskan nästa vecka. Men jag får väl känna mig nöjd så här långt.

I helgen ska det bakas =o) Det blir lussebullar. Har oxå planer på att göra rent i akvariet och kanske, kanske sätta upp julgranen =o) Få se om Stefan tycker det är för tidigt... men det är ju ändå 3:e Advent på söndag....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0