Att växa i färdriktning...

Svärmor var här för några kvällar sen och sa: Vad rund du börjar bli... Det var väl veckan underdrift!! Lagom till jul kommer folk inte se någon skillnad på mig och julgrisen... Det jobbiga med att växa i färdrikningen är att jag vet inte vilket håll jag ska vända mig på när någon försöker komma förbi mig i korridorerna på skolan. KomVux ligger ju numera på Verkö i Ericssons gamla kontorslokaler och där är ganska trånga gångar mellan rummen.... Ska nog bära en skylt där det står BRED LAST! o pryda håret med en varningstriangel... då kan jag använda den som linjal på matten... Nej, jag är inte bitter, känner mej bara stor och klumpig idag...



Kommentarer
Svärmor

Du är INTE stor o klumpig utan vacker! Att vara gravid är att vara speciell. Kram

2010-12-03 @ 08:58:43
URL: http://skogsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0