Aaahhhhh.....

Å så va svenskaprovet oxå avklarat.... och dessutom hann jag fixa sista inlämningsuppgiften i engelska på håltimmen. Så idag har jag inga läxor!!!! Hur coolt e inte det då =o)

Stefan är ute och plogar, jag hade inte tagit sönder plogen =o) Trodde det eftersom hela plogbladet la sig ner när jag lyckades köra in i en sten men Stefan sa att den ska göra så som en säkerhetsgrej. Phu! Tur för mig.

I morgon är det fredag och sista genomgången på matten innan nationella provet. Ska sen försöka komma på vad vi ska ha för fedagsmys. Frågar man Jonte blir det tacos =o) Får se.

Nu ska jag njuta av lugnet i soffan utan samvetskval för skolan =o)

PS: Tack Ann för ditt inlägg =o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0