Höstrusk =o(

Idag är vädret deprimerande.... Full storm och regn. Men de sa faktiskt på Radion igår att början på September kan bli fin igen så man skulle inte lägga undan sommarkläderna än. Vi tror på det tycker jag!!

Idag är mitt ben mycket finare och jag tycker det går på rätt håll. Lite stelt precis när jag börjar gå efter att ha suttit still men annars känns det rätt ok.

Ska laga fisk idag... till grabbarnas förtjusning. Jag är ju inte så glad för fisk men av någon anledning så går det att äta när man är gravid. Jag tycker t o m att det är riktigt gott. Märkligt.
Till efterrätt har jag tänkt att jag och Lillfisen ska plocka björnbär och ha till glass. Smaskigt! Får bara hoppas att vi inte blåser bort när vi ska ut och plocka =o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0