Grattis i efterskott till Lillebror

Denna läckerbit är min Lillebror och blev precis 24 år. Igår firade vi honom med smörgåstårta. Kusinerna fick leka och vi hade väldigt trevligt. Tyvärr så kunde inte min Storebror vara med så länge för han skulle jobba men han hann få i sig lite tårta iaf.

Min Lillebror och hans tjej köpte en Angelsouds när de väntade barn och igår fick jag låna hem den!!! De tyckte att jag skulle vänta med att prova den i iaf ca 2 veckor till för att vara säker på att man hittade ljud men självklart kunde jag inte vänta =o) Först hittade jag bara mina egna hjärtljud men efter en stund så hittade vi bebisens hjärta oxå =o) Helt underbart att få höra att det slår. Jag och gubben satt och räknade och fick det till ca 160 slag per min. Om man ska tro på myterna så säger det att det är en flicka!!! Till Gubbens stora skräck ;o)

Lite bilder från igår:

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0